Ervaring

Voorheen wilde ik mijn creaties niet delen. Bang dat mensen het niet leuk zouden vinden, dat anderen het misschien vreemd zouden vinden, om mijzelf op de voorgrond te plaatsen, mijn gedachten misschien te kritisch zouden zijn etc. Nu ik het toch met anderen deel bevalt het mij erg goed. Ik plaats gewoon wat ik schrijf en hoor wel of mensen het wat vinden. En voor de mensen die het niks vinden, die moeten het dan maar niet lezen. Het is fijn om mijzelf op een bepaalde manier te kunnen uiten. Te laten zien wie ik ben, hoe ik schrijf en denk. En voel, ik voel mij hierdoor sterk. Het maakt mij niet uit wat en hoe anderen denken, in de zin van dat ik niet onzeker over mijzelf ben. Maar het interesseert mij wel in de zin van dat ik anderen boeiend vind, en benieuwd ben naar wat zij leuk vinden, hoe zij denken en wat hun bezighoudt. 
het is bovendien een bijzonder gevoel dat er inmiddels al meer dan 2000 views zijn geweest, dat waardeer ik heel erg.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen