Zon zon zon

Heerlijk! Gister voelde als de eerste échte lentedag! Hoewel ik in de ochtend enkel uit het raam de lente heb aanschouwt, ben ik gelukkig in de middag naar buiten gegaan! En heb lekker van de zon genoten door in het park te gaan lunchen met een vriendin. Vervolgens hebben we nog even aan het water gezeten. Het voelde echt als het begin van de zomer. Het was nog wat fris en net niet warm genoeg om de jas uit te trekken. Maar wel bíjna. Veel mensen lieten hun hond uit en ook menig stelletjes liepen langs. De terrasjes zaten vol en ieder had een zonnebril op. De vogels floten en de bloemen waren geopend. Heerlijk weer om een stukje te fietsen! Helaas was de middag zo voorbij omdat ik moest werken. Maar die paar uur zon hebben mij goed gedaan! Ik verlang al naar de dagen, wanneer het lang licht blijft, en ik ’s avonds met een fles wijn, stokbrood en salade aan het water zit. Met overal groepjes mensen die lachen en kletsen. Stelletjes die hand-in-hand zitten. En hier en daar gitaarklanken om je heen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Bank