de kunst van het koken


Ik hou van koken. Hoewel ik op mijn kamer vaak eenvoudig [maar vaak wel lekker] kook, vind ik het erg leuk om uitgebreid te koken mits er een fijne keuken is. Waarin in bewegingsvrijheid heb. Dan gebruik ik al mijn creativiteit om een lekker maal te maken. Recepten boeken gebruik ik nooit. Ik creëer liever zelf. Ik bedenk waar ik zin in heb en experimenteer met smaken en combinaties. Koken is een kunst die je in je vingers moet hebben en moeilijk uit te leggen valt. In mijn geval draait het om creativiteit. Deze zin om te koken en om lekker eten te maken wordt versterkt door het lekkere weer. Wanneer de zon schijnt [en het warmer is] krijg ik veel energie en enthousiasme, en wordt ook mijn creativiteit versterkt. Ik geef er dan weer aandacht aan. Zo ook in de vorm van koken. Geen zin om te koken? Ik doe het graag! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen