Birth/d Day - Een dag als een vogel

Hoewel ik volgende week jarig ben, vierde ik gister vast mijn met een aantal vrienden. Ik voelde me als een vogel, vrij en vrolijk.
De dag begon al mooi. Hoewel de zon al vroeg opkwam, was mijn kamer mooi verlicht en de slingers hingen.
Vervolgens deed ik boodschappen, wat ik ook leuk vind. Toen ik weer op mijn kamer kwam, had mijn hospita mijn deur versierd en een kaart erbij geplakt!


Vervolgens ging ik een cake bakken; en hij lukte! Met veel voorbereidend onderzoek over hoe de oven werkt, en hoe je een cake het beste bakt.
Vervolgens kwam het bezoek; en kreeg veel leuke, mooie, lieve, persoonlijke, lekkere, handige, creatieve en grappige cadeaus! Die ik erg waardeer, alleen al voor de tijd die erin gestoken is.
Maar wat ik nog het allermeest waardeer zijn de mensen die kwamen. Hoewel het altijd jammer is als er mensen niet komen. Waardeer je degenen die wel komen toch extra. Ik heb het erg naar mijn zin gehad. Het was gezellig, leuk om iedereen [degene die konden] weer te spreken en mijn kamer te laten zien. Het was een mooie dag!
Wanneer ook de laatste om half 10 vertrok, ben ik nog even achter de computer gekropen met lekker eten. Daar heb ik het nog tot in de nacht volgehouden. Door met vele andere vrienden te kletsen. Het is jammer om niet iedereen te zien, maar via Facebook kan ook heel gezellig zijn:)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven