Multi

Multi-tasken
Hoewel ik een vrouw ben, en vaak ervanuit ga dat ik meerdere dingen tegelijk kan. Gaat het toch niet altijd even goed. Zoals praten en computeren tegelijk, bellen en lezen, koken en computeren. Maar bovenal opruimen en tandenpoetsen. Hoewel ik er van overtuigd ben dat ik dit laatste kan, en het eigenlijk altijd doe; heb ik overal tandpastavlekken. Op de grond, kussens, tafel en kleding. Oeps! Het zijn van die gemene vlekken die je niet met een beetje water eruit krijgt. Dat doet mij denken aan het eten van yoghurt, waarbij er altijd wel een druppel van de lepel glipt. Of het eten van een tomaat; waarbij als je een hap neemt; het eraan de achterkant uit spuit. Laatst sneed ik een granaatappel, waarbij het rode sap overal heen spoot. Het is menselijk..

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Alledaagse dingen; Angst