Relax

Genieten.
Hoe zorg ik ervoor dat ik niet steeds achter de computer ga?
Lezen op mijn kamer helpt niet, constant denk ik 'zou iemand een berichtje gestuurd hebben? wie zou er online zijn? Ik moet dit nog opzoeken, dat nog bekijken etc'. Het enige wat voor mij werkt is naar een ruimte toe waar geen computer is. Het lijkt wel een verslaving! Ik ben blij dat ik geen internet op mijn mobiel heb!
Gister ben ik dus eerst maar even een stukje gaan fietsen. En daarna heb ik een stuk gewandeld opzoek naar een café waar het gezellig druk is, waar ik dan wat lekkers kan drinken en tegelijkertijd lezen of schrijven. Het vinden van een café bleek moeilijker dan verwacht. Er is namelijk niemand die op maandag middag in een café gaat zitten. En aangezien het prima weer was; zaten er ook een paar mensen buiten, in plaats van een geconcentreerde massa. Ik ben toen zo diep mogelijk de stad in gelopen en daar ben ik bij een koffie zaak gaan zitten. Ik hou niet zo van koffie, althans niet van alle normale varianten. Gelukkig hadden ze hier [net als bij de Starbucks] zeer veel keus. Ik heb een heerlijke decaf cappuccino met sojamelk en hazelnoot afgemaakt met wat cacao. Hmmm.. dat was lekker! Ik heb heerlijk gezeten en gelezen, nouja dat was de bedoeling. Maar het was er te rumoerig om echt te lezen, maar dat vond ik niet erg. Ik heb een beetje geschreven en ontspannen. Dat was lekker!
En gisteravond heb ik een film gekeken, zodat ik nog iets met mijn avond zou doen.
Ik heb wel gecomputerd, maar in mindere maten. Ik ga vaker computer-ontwijkend-gedrag proberen te vertonen! Ga allemaal coggen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Alledaagse dingen; Angst