Maak je niet druk, al heb je het zo druk

Een paar weken geleden, had ik top weken. Veel lol, afspraken en feestjes.
Nu helaas, heb ik een diepte punt bereikt. Ik ben moe en toe aan vakantie.
Ik moet te veel doen voor de uni, het kost veel energie, ik slaap slecht. En bovenal ik denk té veel na. Mijn hoofd moet leeg en ik moet stoppen met piekeren, dubben, problemen maken die er niet zijn.
Makkelijker gezegd dan gedaan.
Alle leuke dingen schieten er bij in; ook het blog schrijven en yoga doen.
Dus bij deze moet ik dat maar weer oppakken; misschien dat ik daar wel van op knapJ
Eigenlijk weet ik dat wel zeker.
Dus probeer altijd het lichtje te zien, wanneer je het gevoel hebt ten onder te gaan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Koeien op de weg, alledaagse begroetingen en duurzame keuzes