Mijzelf tegenover jou

Ik schrijf veel over mijn eigen worstelingen, hoe ik nu in het leven sta en hoe ik met dingen om ga. Dat kan heel oninteressant en persoonlijk lijken. Maar waarom ik het schrijf is om jou na te laten denken over hoe jij in het leven staat, hoe jij het begin van dit nieuwe jaar ervaart.
Ik moet weer in het ritme komen en veel dingen regelen. Daarnaast heb ik behoefte aan niksen, met leuke mensen om mij heen. Leuke mensen geven mij altijd nog de meeste voldoening. Ik ben nu ook veel bezig met Wenen regelen, en de maand vrij die ik heb van 25 Januari tot 20 Februari, hoe zal ik die eens gaan invullen?
Het is raar om zo te denken. Raar om te denken wat je allemaal wil doen nog in Nederland, zoveel mogelijk zodat ik een half jaar niet meer naar Nederland hoef te komen.
Vanavond zal ik weer eens gaan zitten voor mijn blogs, kijken of ik nog leuke dingen heb meegemaakt waarover ik kan schrijven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Alledaagse dingen; Angst