Volhouden

De eerste dag van de studie. De dag die al vermoeid begint door slecht te slapen en buikpijn, vervolgens loop ik hopeloos door de bieb op zoek naar een computer, ik dan maar staand voor de computer de opdrachten bijwerk, moet vechten met de printers die weigeren te printen, op 't nippertje mijn documenten online inlever omdat internet ontzettend langzaam is. De dag die voorbij vliegt, sneller dan ik vliegen kan. Ik ren om alles gedaan te krijgen.
Ik heb veel gedaan. Opdrachten bij werken, mailtjes voor Wenen versturen, band oppompen, vergaderen, oh dat valt best mee. Wellicht is Face-book de boosdoener, en ik zie nu dat ik eigenlijk nog veel moet doen. Maar dat doe ik morgen dan wel weer. Maar je moet natuurlijk niet te fanatiek beginnen, want dan raak je meteen al vermoeid. Morgen moet ik beginnen met allles bijlezen en bijwerken. Er moet weer even vaart achter, want over drie weken begint mijn vakantie. Van maar liefst 5 weken, omdat ik daarna naar Wenen ga. Ik moet alles nog regelen, mailen, pakken en iedereen opzoeken. Je moet overal moeite voor doen, zelfs leuke dingen kosten tijd en energie, ook daarvoor moet je door een vermoeiend proces, maar met een mooi doel voor ogen. Nog even volhouden dus.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Alledaagse dingen; Angst