Ervaring

Ik heb weer een volgend punt bereikt in mijn thuissituatie. Ik ben nu zoveel in Utrecht, dat ik af en toe weer de behoefte krijg om naar mijn ouders te gaan. Om daar even te niksen, bij te kletsen en lekker te eten. Ik heb mijn frustraties over de veranderingen die allemaal dicht op elkaar plaatsvonden, losgelaten. Alleen de keuken vind ik nog erg raar, toch heb ik geaccepteerd dat dat thuis is. En het is dan fijn om weer lekker op de bank te zitten en een film te kijken, thee te drinken met mijn moeder of ’s avonds in mijn vertrouwde bed te liggen. Thuis kan dus ook fijn zijn, juist omdat je er niet vaak bent, het is speciaal, al verandert het evenals je beleving ervan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Alledaagse dingen; Angst