Zondag

Dit is pas een zondag. Het is fris en de zon schijnt. Dat betekent; opstaan, ontbijten, douchen en hup op de fiets!
Ik heb Utrecht een beetje verkend; nouja, de groene delen. Ik heb meerdere parkjes en mooie plekjes gezien. Ik moest denken aan de fietstochtjes van vroeger en door de boerderijen aan mijn grootouders. Herinneringen kwamen naar boven en kwam lekker tot rust.
Op meerdere plekken heb ik gezeten, gelezen en gegeten. Heerlijk even uitgewaaid en opgefrist. Even weer lekker bewogen en buiten geweest. Ik ben 4uur weggeweest, en ik heb nog een hele dag over! Wat moet ik dan nu doen? Ik ga zo weer buiten zitten met een tekenboekje en een leesboek denk ik. En genieten van deze zondag!
Dat ga ik vaker doen, even lekker fietsen of wandelen in de mooie plekken van Utrecht.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Chill