Positief!

Lieve allen,

Ik heb wat reacties gekregen van mensen die dachten dat ik het hier niet geheel naar mijn zin heb, wellicht omdat ik een kritische observeerder ben. Maar, ik heb het hier goed naar mijn zin! Nee is heb geen heimwee, ik verveel me niet. Ik vermaak me goed, heb goede feestjes en leuke vrienden. Het is tevens heel leerzaam om hier te zijn.
Ik kom voor een weekje naar Nederland binnenkort, maar dat is eigenlijk vooral omdat ik twee weken vakantie heb en iedereen hier ook weggaat. Wat mij een goede gelegenheid leek om mijn vrienden en familie weer eens op te zoeken, omdat als je in het buitenland bent, je veel meemaakt maar het niet echt kunt delen met je vrienden uit je thuisland. Ik skype dan ook nauwelijks door mijn gebrek aan internet. Het lijkt me fijn iedereen weer eventjes te zien, al heb ik hier nog een aantal maanden te gaan. De tickets zijn al geboekt, dus ik kan me niet meer bedenken.
Maar in ieder geval, ik raak alles hier aardig gewend en het leven zo bevalt me goed. Zo op jezelf wonen in het buitenland is prima te doen, het hebben van internet is enkel een luxe, niet per se nodig. Gewoon fijn om contact te onderhouden. Het zal raar zijn om weer in Nederland te zijn/leven, maar zeker ook weer een nieuwe ervaring. Met nieuwe dingen die mij dan op zullen vallen. Het is weer eens anders dan het normale leven!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven