Weer en gewenning

De afgelopen week was het koud en het sneeuwde. Elke dag weer kleede ik me te koud aan, omdat ik elke keer dacht ‘ het valt wel mee’. Uiteindelijk besloot ik maar dat ik we wel echt warm aan moest gaan kleden en neem steeds extra kleding mee. Wat erg fijn is. Maar ik wil zo graag dat het weer warm en mooi weer wordt. Overdag gaat het warmer worden maar ook is er regen voorspelt, en ’s nachts blijft het vriezen. Gister heeft het veel en hard geregent, afgewisselt met sneeuwregen. Vandaag heeft de zon zich gelukkig laten zien en is het droog gebleven, wel blijven de wind en de wolken aanwezig.
Ik bedenk me dat ik Utrecht wellicht romantiseer in mijn hoofd. Ik weet nog dat het mij daar ook tijd heeft gekost voor ik het een leuke vond. Het is ook zo dat ik nu extra duidelijk zie hoe leuk ik het daar vond, dat op het moment zelf dingen een gewoonte zijn. Hier raak ik steeds meer gewent en geniet ik ook vol. Ik realiseer me dat het raar zal zijn om weer naar Nederland te gaan, omdat alles er zo anders is. Dat ik daar weer moet gaan wennen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Positief!