weer wat dingetjes

Hier in Wenen lopen veel nationaliteiten rond. Jong, oud, rijk, arm, bedelaars, diverse religie echt van alles.
Mensen zitten hier graag uren in een café. Een kraan water moeten ze gratis serveren.
De Universiteit van Utrecht onganiseerd voor buitenlandse studenten yeer veel introductie dagen, met activiteiten, registraties en verkenningen. Dat mis ik hier heel erg. Er wordt namelijk niks voor je gedaan, als je vragen hebt kun je ze stellen. Maar als je ergens geen weet van af hebt, kun je moeilijk er vragen over stellen. Het zijn van die dingen die je dan pas in de loop van de tijd door zult hebben.
Zoals velen zullen bemerken die op een buitenlandse computer zitten; het toetsenbord is anders. De letters en tekens zitten niet op de plek die je gewent bent.
Nog steeds spreek ik af met mensen en zit ik veel in cafés. Ik vermaak me hier goed, alleen is mijn motivatie om te studeren niet erg hoog.
Gister ging ik met een vriendin naar een bar, maar we liepen de verkeerde kant op waardoor we zeker anderhalf uur langer aan het lopen en fietsen waren. Uiteindelijk was het er erg gezellig. Helaas sliep ik slecht en moest ik er om 8 uur al uit. Maar verder gaat het prima:)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Positief!