Zon-dag

Gisteren [zaterdag] heb ik lang uitgeslapen van het feest en vervolgens nog wat gecomputerd. Uiteindelijk ben ik de zon in gestapt om terug te gaan naar de winkel, aangezien die internet stick die ik gekocht had het niet deed. Mijn moeder kreeg het voor elkaar om het geld terug te krijgen. Het is fijn dat ik nu de internetstick van mijn huisgenoot mag lenen, hopelijk gaat het samen doen goed.
Daarna heb ik afgesproken met mijn buddy, een zeer aardig meisje. We hebben in een leuk café gezeten.
Vervolgens ben ik met mij moeder uit eten geweest. Dat was gezellig en uiteindelijk thuis nog wat rustig gezeten.
Vanochtend is mijn moeder vroeg vertrokken naar Nederland. Ik kon het helaas niet opbrengen uit bed te stappen en ben nu net opgestaan. Sommige dagen hier ben ik erg moe, andere niet. Maar op zich mag dat ook wel gezien het vele lopen.
Vandaag wil ik graag gaan fietsen, de zon schijnt namelijk. Verder wil ik nog met mensen afspreken en vanavond uit eten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Positief!