Eyo, I'm tired of using technology

De laatste tijd deed mijn mobiele telefoon raar. Het begon met een foto die ik via whatsapp wilde verzenden. Het gevolg was dat mijn mobiel vastliep en ik de accu eruit moest halen. Sindsdien liep hij vaker vast en werd het een onzekere factor. Mijn foto’s verwijderde hij elke keer als hij uitging. Niet iets waar je altijd van op aankan. Tot overmaat van ramp kreeg ook mijn laptop kuren. Ook deze begon vaker opeens vast te lopen. Het probleem van mijn telefoon is verholpen doordat ik er een nieuwe SD-kaart in heb gedaan. Mijn laptop heb ik proberen te herstellen door het stof uit de ventilatoren te halen met druklucht. Nu wordt hij niet meer zo heet, maar loopt nog steeds willekeurig vast. Wat is dat toch met de technologie van tegenwoordig?Ik wil niet constant bezig zijn met het herstellen en rekening houden met de mogelijkheid dat het uitvalt. Ik wil gewoon kunnen typen zonder dat ik mijn document kwijt ben en ik wil foto’s maken en ze later terug kunnen zien. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Wachten duurt lang