1000


Inmiddels heb ik al 25 berichtjes op deze blog geplaatst. Elke dag heb ik een stukje geschreven. Van verscheidene mensen heb ik leuk reacties gekregen. Deze reacties maken mij erg vrolijk, het is leuk om te horen dat anderen het leuk vinden dit te lezen. Het is fijn om te ervaren ergens goed in te zijn, ergens gewaardeerd voor te worden. Inmiddels heb ik ook al de 1000 views bereikt. Grotendeels uit Nederland, enkele uit België, Duitsland en Panama. Rusland verbaast mij daarentegen, ik ben benieuwd welke Rus mijn blog kan lezen.. Maar ik zal proberen het vol te houden. Door de tentamens en het weekje Istanbul ben ik wel een beetje uit mijn ritme geraakt. Maar ik zal de discipline proberen te bewaren, omdat het erg positief werkt om te schrijven. Het stimuleert mijn creatieve denken, waar ik vrolijk van word. Het leukst vind ik toch de reacties van mensen, blijf mijn blog vooral lezen en reacties sturen, het is namelijk erg fijn om te horen dat mensen het lezen, en dat ik niet loos tegen een beeldscherm zit te 'praten'.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Gele schoonmaakhandschoenen

Chill