Yoga Yoga

Yoga
Ik doe nu ongeveer een maand elke ochtend yoga. Eerst echt elke ochtend, ongeveer 25 min. Een week ben ik gestopt omdat ik in Istanbul was, sinds dien doe ik het onregelmatiger.
Door yoga ben ik ontspannener geworden, leniger, heb een rechte rug en elke dag begin ik de dag rustig. Ik vind het erg fijn, ik had niet zoveel impact verwacht bij zulke ‘simpele en lichte’ oefeningen. Soms moet ik me er een beetje toe zetten om yoga te gaan doen, wanneer ik veel leeswerk heb bijvoorbeeld. Toch wanneer ik het doe, voelt het erg fijn. Je vergeet even je omgeving en de tijd. Ik merkte dat toen ik na Istanbul weer de oefeningen deed, dat ik stijver was geworden. Of te wel; door yoga ben ik leniger geworden. Yoga is een fijn begin van de dag,  al doe je het om de dag. Je merkt resultaat!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Je bent wat je eet

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

lief de lach