grote wereld

Soms voel ik mij een klein muisje in deze grote wereld.
Op andere momenten voel ik mij juist erg volwassen, verstandig en wijs.
In Utrecht voel ik mij vaak het meisje. Ik verdrink dan ik de grote chaos. Er gebeurt hier altijd zoveel, ik heb er geen vat op en krijg er geen grip op. Er worden grootse dingen van mij verwacht, waar ik geen raad mee weet. Ik kom voor dilemma’s en vraagstukken te staan, waarbij ik niet weet hoe ik die op moet lossen. Hoewel ik thuis altijd positief en optimistisch ben, is dit in Utrecht soms ver te zoeken. Wanneer zal ik hieraan gewend raken, aan deze nieuwe plek? En vanaf wanneer zijn het geen grote verrassingen meer, de dingen die mij overkomen? Wanneer zal ik het allemaal doorzien, de juiste oplossingen vinden? Hopelijk kan ik ook hier snel mijn rust en vertrouwen vinden.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Chill