Boodschappen2

Daarnaast ben ik ook benieuwd naar mijn kosten als student. Mijn uitgaven aan voedsel in het studentenleven. Dit is aanzienlijk minder gezond. Omgeving, anderen om je heen, hebben een grote invloed op mijn voedingspatroon. Om me heen wordt zo veel gesnoept, dat ik er als vanzelf in meega, ondanks dat ik het niet goed kan verdragen. Wat onder andere inhoudt dat ik dan buikpijn krijg en hierdoor slecht slaap. Dus. tja. Ik ben ook wel benieuwd hoeveel studenten uitgeven aan hun boodschappen [en uitgaan], hoeveel gemiddeld en veel is. En daarbij ook het onderscheidt in gezonde en ongezonde patronen.[Waarbij het natuurlijk problematisch is, want wat is gezond en wat ongezond?]

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Alledaagse dingen; Angst