Chill

Wauw. Dat was een heerlijk weekend. Soms heb je dat echt even nodig.
Even er tussen uit. Geen tv. Geen pc. Geen school. Geen boeken. Niet koken. Geen was. Geen klok.
Niks.
Enkel leuke mensen, muziek, kampvuur, lekker eten, dansen, kletsen, zitten, niksen.
Ontspannen.
Tijd doet er niet toe. Je doet wat je wil. Alles kan, alles mag. Niks is erg.
Wat ook super chill was. Is dat je lekker je eigen gang gaat, gewoon lekker jezelf bent. En niemand je raar aankijkt. Niemand domme vragen stelt.
Het was echt heerlijk! Wel was het naast de ontspanning, ook wel erg vermoeiend.
Het slaaptekort voel ik nog steeds. Toen ik zondag thuis kwam, ben ik op bed gegaan. En heb ik van 18uur tot 9u geslapen. [15uur!]
Maar dat ik moe ben, is misschien ook te wijten aan dat ik Ma en Di laat ben gaan slapen en Di ook nog vroeg op moest.
Maar goed. Het was een mooi weekend.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen