Je kunt niet altijd geluk hebben

Pech dag.
Ik had vandaag allemaal leuke ideeën voor columns. Helaas heb ik nu bedacht maar eerst een stukje over vandaag te schrijven. Morgen zal ik met jullie mijn leuke weekend delen.
Vandaag. Nou ja, gister avond al.
Ik was erg moe [vanwege het super weekend] maar toch had ik besloten naar een ‘interessante’ lezing te gaan met een thema avond erna. Heel leuk allemaal, maar het was oer saai. Zonder enige pauze waarin in weg kon sluipen. Dus, zat ik daar voor 8 tot half 11. Gelukkig was een vriendin meegegaan, waardoor ik niet mezelf hoefde te vervelen in al die leegte daar. Aan het einde namen we baklava. De eerste hap was lekker, de rest smaakte niet meer en viel vervolgens ook nog eens slecht.

[de vervelingsfoto]
Eenmaal weer op mijn kamer. Dook ik mijn bed in, helaas geen goede nachtrust. Ik sliep slecht en was bovendien om 7uur alweer wakker. Om 8u moest ik eruit om naar college te gaan.
De colleges waren niet denderend. Buiten was t koud. Gelukkig fietste ik niet in de regen.
Tegen de avond wilde ik een jurkje terug brengen, vanwege een scheur die erin zat. Terwijl ik hem pas 2x aan heb gehad en er zeer voorzichtig mee was. Wilde ze hem niet terug nemen met een of andere domme reden.
Dus nu zit ik op mijn kamer. Ik wilde net gaan koken. Is al mijn groente over datum. Zelfs de ui. Balen.
En dan wil ik op mijn computer. Wil hij niet aan. Start hij niet op. Na 20x proberen, frustratie, wanhoop, en wachten. Doet hij het nu. Eindelijk. En kan ik mijn leuke dag met jullie delen.
De dag was niet productief. Maar ik blijf optimistisch. Ik hoop nog op een leuke afsluiting. En morgen weer een dag! Tot morgen

Goed... Eenmaal dit stukje gepost, ben ik alvast andere stukjes aan het typen. Valt mijn pc opeens uit.
Gelukkig heeft hij ze wel bewaard..
Het liep allemaal niet zo lekker dus. Ik heb er toen maar een pak koekjes bijgepakt en ben op facebook gegaan. Zo ging de tijd snel voorbij. Achteraf is dat niet het meest ideaal, dan ben je namelijk misselijk, moe en heb je een gevoel van verspilde tijd.

Om het nog even af te maken, ging ik erna uit. Deed mijn fietslamp het niet meer en was het steenkoud.
Gelukkig heb ik wel lekker kunnen dansen en een gezellige avond gehad.
Ik heb prima [hoewel niet super] geslapen, en hoewel ik om 7u alweer wakker was, ben ik toch weer tot half 11 in slaap gevallen. En heb ik toch nog een beetje slaap gehad.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Positief!