Vakantie

Vakantie
Vakantie vind ik heerlijk. Wie niet? Niet voor het niks doen, maar juist voor het veel doen! Ik ga niet luieren, tv kijken of vervelen. Mijn vakanties zijn altijd gevuld met van alles. Een divers pakket aan interessante dingen. Ik heb en neem dan de tijd om dingen te doen, waar ik tijdens het studeren niet aan toe kom. Boeken lezen, nieuwe dingen leren, bepaalde onderwerpen bestuderen, buiten zijn en meer. Zo gebruik ik vakanties vaak om een bepaalde taal te leren, [Engelse] romans te lezen, meer te koken. Deze kerstvakantie heb ik zo ook meerdere doelen gesteld; beginnen met yoga, schrijven van columns, boeken lezen gerelateerd aan koken, creatief werken en beginnen met Spaans leren. En ik heb aan allemaal voldaan. Dat geeft mij energie en een voldaan gevoel. Ik probeer deze dingen na de vakantie altijd voort te zetten, ik ben benieuwd of dit gaat lukken. Vaak vraagt de studie toch te veel tijd en energie. Maar ik heb in ieder geval een mooie start gemaakt van dit nieuwe jaar!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Koeien op de weg, alledaagse begroetingen en duurzame keuzes